Sabtu, 24 November 2012

Kelas Tambahan MPV Menjelang Tibanya SPM 2012

Debaran menanti menjelang bermulanya kertas subjek MPV Penjagaan Muka dan Dandanan Rambut dalam peperiksaan SPM 2012 membuat para pelajar MPV tidak senang duduk.. apatah lagi apabila setiap pelajar disasarkan untuk mencapai target A untuk subjek ini.

Oleh yang demikian, atas inisiatif pelajar ini, mereka berusaha untuk memohon agar kelas tambahan MPV PMDR ini diadakan sejurus selepas mereka selesai menduduki 6 kertas subjek teras yang lain. Selama 2 hari kelas tambahan berlangsung di mana fokusnye adalah untuk membantu mereka mengingati kembali teknik menjawab soalan agar emreka dapat mengumpul markah yang tinggi bagi setiap soalan.

Kehadiran pelajar adalah kurang memuaskan. Namun yang demikian, kelas tambahan telah berlangsung dengan lancar dan mendapat kerjasama yang baik dari semua pelajara. 

Semoga calon kertas MPV PMDR ini akan dapat menggunakan pengetahuan yang telah diberikan sepanjang 2 tahun ni untuk melakukan yang terbaik dalam peperiksaan SPM nanti.. In shaa Allah...

Selamat Maju Jaya.. Semoga Allah SWT memberikan kita kelapangan hati dan minda dan kelancaran untuk menjawab soalan peperiksaan nanti.. Aminnnn....